new day, new times, a great time!

Hola Amigos!
Eftersom alla mina vänner skaffat blogg så tyckte jag att det var på tiden att jag också skulle göra en.
Och här är resultatet, jag är kanske inte den bästa på photoshop men jag försökte iallfall!
Mina planer är faktiskt att göra en blogg som skiljer sig lite från normen, tror och hoppas jag iallfall.. vi får se vars allt leder.
Fast, som de flesta andra bloggarna hade jag faktiskt tänkt att anordna en massa tävlingar i den här bloggen och har ni få läsare som läser den här bloggen tur kanske jag hinner med att fixa en tävling redan imorgon. Håll utkik!
Jag hoppas att jag kommer kunna dela med mig av de kanske mest udda ni har sett, så ta inte bloggen allt för seriöst även fast den till mestadels faktiskt är det. Ser iallfall framemot att få bjuda på lite crazy things.



Bullet for my valentine!

Kommentarer
Postat av: Joel

Äntligen Nerissa!!!

2008-12-06 @ 22:56:14
Postat av: Viktoria

Svar: gör det :D

2008-12-07 @ 00:19:23
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0